درباره برند Creed

کرید

 CREED

کرید تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است که در سال ۱۷۶۰ تاسیس و نسل به نسل به فرزندانش منتقل شد . CREED به بیش از ۱۰ خاندان سلطنتی و مردم فهیم دنیا در حدود ۲۵۰ سال خدمت کرده است . کمپانی CREED به شدت به استانداردهای کیفی محصولات خود پایبند بوده و مصمم ترین حامی و طرفدار صنعت مواد طبیعی در عطر به شمار می رود چرا که از روشهای تولید دستی، شامل پالایش و تصفیه استفاده می کند. بنابراین CREED یکی از برندهای مطرح و لوکس و سلطنتی بشمار می رود که دارای مشتریان وفاداری است که شامل اعضای خاندان سلطنتی، سوپر استارهای هالیوود، سیاستمداران، بیزینسمن های نامدار، ورزشکاران، موزیسین ها و مردم فهیم که ارزش زیبایی و کیفیت را می دانند. در حال حاضر اولیویر کرید نسل ششم خانواده کرید هدایت این مجموعه را بر عهده دارد ، پسرش اروین ، ۳۰ ساله، نسل هفتم و رئیس آینده، قبلا شروع به کمک به هنر کریدکرده است.

فعالیت اصلی : عطر 
کشور برند : فرانسه 
شرکت مادر : – 

✔ وب سایت فروشگاه خرید برند کرید در ایران : https://sambarg.ir
✔وب سایت : https://www.creedboutique.com 

کرید در لندن در سال ۱۷۶۰ توسط جیمز هنری کرید تاسیس شد. اولین تولید سلطنتی این شرکت در سال ۱۷۸۱ برای پادشاه جورج سوم بود که کرید عطری با شیشه ی چرمی برای او تولید کرد.
کرید در سال ۱۸۵۴ در پاریس به درخواست مشتری خود یعنی امپراطور ایوژنی فرانسه نقل مکان کرد و در آن جا جاسمین اپراتریس ایوژنی را ساخت که امروزه همچنان خریدار دارد. کرید نیز به ناپلئون سوم خدمت کرده است. در میان دیگر مشتریان کرید، در آن زمان امپراتور فرانتس جوزف از اتریش-مجارستان، همسر شیک او ، الیزابت و شاه نیکلاس دوم از روسیه می باشند.
در سال ۱۸۸۵، ملکه ویکتوریا ” عرضه کننده اصلی ” کرید را در بریتانیا تایید کرد. به افتخار او، کرید عطری با رایحه ی گل تولید نمود. این عطر جذاب با رایحه ی گل رز، امروزه نیز در دسترس است. همچنین در سال ۱۸۸۵، ملکه ماریا کریستینا از اسپانیا به عرضه کننده کرید سفارش یک عطر سلطنتی داد.
در قرن بیستم، نه تنها خانواده های سلطنتی از جمله دوک و دوشس ویندزور کرید را انتخاب کردند، بلکه سیاستمداران برجسته نیز مشتریان کرید شدند. سر وینستون چرچیل از محصولات کرید استفاده می کرد. در امریکا، جوان کنگره و جان اف کندی، رئیس جمهور آینده، Vetiver CREED می زد.
در سال ۱۹۵۶، کرید عطر روز عروسی گریس کلی ، Fleurissimo، با سفارش نامزد او، پرنس رینر از موناکو را ساخت. بنابراین عشق و عاشقی هالیوود با کرید آغاز شد.

در اواخر قرن بیست و اوائل قرن بیست ویکم، اولیویر کرای، کارشناس عطر ، برخی از گنجینه ها و معروف ترین گونه های کرید را ایجاد کرد: Green Irish Tweed, Millesime Imperial, Silver Mountain Water, Spring Flower, Himalaya و Original Vetiver دو تای آخر با مشارکت اروین جوان بود. 

در سال ۲۰۰۵ آقای کرید Love In White را ساخت و اولین بار دو خانم برتر جهان در کاخ سفید آن را امتحان کردند و آن “عطر کاخ سفید” نامیده شد. لورا بوش نخستین شیشه را در سال ۲۰۰۵ دریافت کرد و یادداشت تشکری را به پاریس برای کرید فرستاد. به گزارش مجله ی واشنگتن میشل اوباما از این عطر استفاده می کند.

در سال ۲۰۰۶، کیت میدلتون اولین شیشه Royal Ceylan کرید را دریافت کرد. همچنین نخستین سنتال را برای مردان و زنان به ارمغان آورده است که عطر و بوی صندل و چوب سلطنتی هندی را دارد.

در سال ۲۰۰۷ Virgin Island Water کرید تولید شد و نظر چهار نفر از پنج منتقد در نیویورک تایمز را به دست آورد . در سال ۲۰۰۸ Love In Black به همراه ژاکلین اوناسیس به ارمغان آمد. در سال ۲۰۰۹ Acqua فیورنتینا به نام شهر زمان رنسانس، فلورانس تولید شد. همچنین در سال ۲۰۰۹ Sublime Vanille اولین بار در مجموعه جدید Royal Exclusives ساخته شد.
در سال ۲۰۱۰، کرید جشن ۲۵۰ سالگی خود را با افتتاح تنها فروشگاه در آمریکا در خیابان مدیسون۷۹۴ در منهتن برگزار کرد و تولید AVENTUS را جشن گرفت که نیویورک تایمز آن را “مسحور کننده و سحر انگیز” توصیف کرد.
در سال ۲۰۱۱، کرید برای مردان و زنان Roy-Oud را برای اولین بار به نمایش می گذارد که با رایحه ی عجیب و غریب درختان آگاروود و گران تر از هر اونس پالادیوم بود. همچنین خلاقیت های بیشتری در خط تولید Royal Exclusives خود ارائه داد: کلن اصلی و گل های سفید.
لطفا از سایت رسمی در لندن و نیویورک دیدن کنید.
طراح کرید دارای ۷۹ عطر پایه و یک خانه عطر قدیمی است. اولین نسخه در سال ۱۷۸۱ ایجاد شد و جدیدترین آن از سال ۲۰۱۷ است. عطرهای کرید در ترکیب با عطرهای دیگر ساخته شدند. اولیویه کریستس نسل ششم، اولیویه کریست، جیمز هنری نسل پنجم، ارنوین کریس نسل هفتم ، هنری کریس نسل چهارم ، هنری کریستم نسل سوم و جیمز هنری نسل اول. 

 

اسکرول