وبلاگ

عطر گوگوش !!

به گزارش اتاق خبر سام برگ فائقه آتشین (گوگوش)، خواننده و بازیگر سابق ایرانی، در سن ۷۲ سالگی از اولین عطر خود رونمایی کرد. جزئیات و عکس‌های رونمایی از اولین عطر گوگوش را در ادامه مشاهده کنید.

ادامه مطلب »

نکات مهم لوازم آرایش

اگر مواد آرایشی بیش تر از ۶ ساعت روی پوست بماند باعث علائمی مثل قرمزی، خارش، تورم و تاول‌های زیر پوستی می شود. بعضی از این عوارض کوتاه مدت و بعضی دیگر بلند مدت هستند که توصیه مهم این‌ است که بهتر است از لوازم آرایش‌ های استاندارد که برچسب اصالت دارد و مورد تایید آزمایشگاه‌ های بین المللی و داخلی هستند استفاده شود

ادامه مطلب »

فوت و فن عطر زدن

انتخاب عطر، نشانه و نماد وضعیت کلی شخصیت آدم هاست. عطر افرادی که اصول عطرزدن را بلد هستند، به نوعی مثل امضای آنهاست. اگر شما هم چنین تمایلی دارید، باید مراحلی را بگذرانید تا عطر مناسبی انتخاب کنید.

ادامه مطلب »

ست کفش و لباس

با وجود گزینه های بسیار زیاد، برنامه ریزی در مورد پوشیدن یک لباس عالی می تواند کمی دشوار شود. علی رغم این واقعیت که امروزه شما می توانید هر چیزی را بپوشید، اما هنوز هم باید برخی از قوانین ساده برای کمک به سبک خود را توسعه دهید و از همه مهم تر احساس راحتی کنید.

ادامه مطلب »

معرفی فروشگاه آنلاین

بسترهای فروش آنلاین بسیاری راه اندازی شده اند و اقدام به فروش کالاهای متفاوتی میکنند که در اکثر مواقع کالاها بصورت واسطه گری عرضه میشود و شما نمیتوانید کالارا مستقیم از واردکننده تهیه نمایید.

حالا گروه بازرگانی سام این واسطه هارا کنار زده و با راه اندازی وبسایتی همواره تخفیف با عنوان “فروشگاه سام برگ” راه اندازی کرده و محصولات وارداتی خود را بدون واسطه و با کمترین سود (سود همکاری) بصورت تکفروشی عرضه میکند.

ادامه مطلب »
اسکرول