درباره برند هاوس آف عود

برند هاوس آف عود

هاوس او عود نام یک برند است، امضای یک سبک، اما پیش از آن داستان دوستی یک استاد عطرساز ایتالیایی و یک تولید کننده ی عود جاکارتا است. دو شخص که در کنار ادراک زیبایی و عشقشان به آموختن، علاقه مشترک به هنر، عطر و سفر دارند.

تمرکز بر زیبایی شناسی و تحقیق درباره ی فرهنگ و بویایی، راه و کار آن ها را به سوی فرصتی برای کشف مرغوبترین مواد اولیه و آکورد های بی نظیر و شگفت آور کشاند.

هاس او عود بنیانگذاری شد تا ایده ها و الهاماتی را که این دو از سراسر جهان گردآوری می کنند، به یک خانه ی واحد هدایت کند.

کلمه عود در نام برند علاوه بر اینکه بخشی همیشگی از ترکیبات برند است، همچنین مخفف عبارتی است که تمام روح تحقیقات دو مؤسس برند را در خود خلاصه کرده است:

Oud Unique Devotion دلبستگی بی همتای ما

هر بطری عطر از هاوس او عود با تکنیک ویژه ای از نقاشی خاص تر شده است.

کلکسیون Klem Garden با استفاده از روش رنگ آمیزی تزئینی که بعنوان رنگ آمیزی مرمری Marbling شناخته می شود، مزین شده اند. آمیزه ای از جوهر و رنگ ها، نقش هایی را می آفرینند که ارزش آنها در غیر قابل پیش بینی بودن و منحصر به فرد بودن خطوطی است که می سازند.

کلکسیون Desert Day تکنینک های تزئینی دیگری به نام ترک دار کردن Cracking را ارائه می کند که هنگامی که رنگ ها با هوا ترکیب می شوند حاصل می گردد. این تکنیک مدت زمانی است که رنگ برای خشک شدن می گیرد تا نقش مورد نظر را به سطح بدهد.

بطری های واژگون مشخصه ی دیگری از عطر های این برند هستند. تست خلأ خاصی اجرا شده تا هوا بندی آن ها را تضمین کند، در حالی که افشانه هایی در آن استفاده شده که از اسپری شدن تا آخرین قطره از عطر گران بها اطمینان حاصل گردد.

درباره برند هاوس آف عود
اسکرول